I den hårda tidens brus finns de skrik som ingen hör. Allt försvinner i ett sus som när vinden sakta dör. Alla tårarna har torkat till kristaller på min kind. Jag har ropat allt jag orkat, allt jag orkat efter dig.
Hör du mig? Kan vi nå varandra?


20090617

Igelkottar?

Vad är egentligen grejen med igelkottar? Vad är dom egentligen bra för?

På våran baksida bor det en igelkott, under trallen. Han är nu officiellt döpt till Roffe, enligt Tobias. Eller var det Örjan? Skitsamma. Man hör honom ständigt, som mest på morgonen. Han flåsar? Kanske så har han inte så bra kondition, vad vet jag. Men kliar sig, det gör han.. stääääändigt.
Jätteirriterande när han gör det varannan minut från och till i en timme, skrapar sina små taggar emot trallen.

Nu ska jag nog ta och wikipedia lite på honom faktiskt.. får se om man hittar någon matnyttig information, hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den kan ha skabb. Stackarn.

Cissiluu sa...

Life's a bitch.