I den hårda tidens brus finns de skrik som ingen hör. Allt försvinner i ett sus som när vinden sakta dör. Alla tårarna har torkat till kristaller på min kind. Jag har ropat allt jag orkat, allt jag orkat efter dig.
Hör du mig? Kan vi nå varandra?


20090212

Vadslagning

Jag och min yngre syster ska vid hennes besök till Gävle planera in en afton då vi ska skriva upp, enligt mig minst 40, vad som vi ska göra. Dels ingår det att vi ska slå vad om vem av oss 4 syskon som först kommer få barn, vem som först flyttar till en villa, den vars partner först färgar håret i ovanlig färg. Dessutom kommer vadslagningen även handla om vart vi kommer att bo om tillexempel 5 år. Min syster och jag har olika tankar angående vart vi kommer att bo, så det ska bli väldigt intressant när allt väl börjar att gälla. Just nu funderar vi bara vart vi ska skriva det någonstans för att det ska kunna bevaras i flera år framöver.. hm.

1 kommentar:

Susanna sa...

JAG KOMMER VINNA! för jag är så jävla bäst. och jag orkar inte vänta 2 veckor .______. flytta närmare taaack!